• Головна /
  • ПРЕС-ЦЕНТР /
  • Новини /
  • Держмолодьжитло стає більш прозорим та інноваційним

Держмолодьжитло стає більш прозорим та інноваційним

 

1212У Іпотечному центрі Держмолодьжитла встановлено термінал «Електронна черга». Він призначений для створення максимальної зручності та прозорості як для клієнта, так і для працівників Фонду та дає змогу оптимізувати прийом громадян.

Починаючи з 16 січня за допомогою терміналу людина матиме змогу самостійно записатися як на отримання консультації фахівця Іпотечного центру, так і для подання документів на участь у програмі «Доступне житло». Щоб отримати послугу, відвідувач обирає на сенсорному терміналі відповідний пункт меню, вводить своє прізвище і отримує талон з номером черги. Відповідно зникне потреба в ручному записі. Причому записатися можна не лише «сьогодні на завтра», але й обрати вільні дату і час, зручні для відвідувача.

– Запровадження електронної черги – важливий крок до підвищення прозорості роботи Держмолодьжитла, – зазначив голова правління установи Сергій Комнатний. – Ми усуваємо навіть теоретичну можливість маніпуляцій з порядком доступу відвідувачів, а також виключаємо корупційні ризики в процесі подання документів.

Нагадаємо, з 16 січня всі регіональні управління Держмолодьжитла та Іпотечний центр поновлюють прийом пакетів документів від громадян, які бажають взяти участь у програмі надання державної підтримки для будівництва (придбання) доступного житла.

Приймання документів було тимчасово призупинено з 21 грудня 2017 року – з метою належного опрацювання та інвентаризації прийнятих заяв і документів від кандидатів на отримання державної підтримки.