Держмолодьжитло стає більш прозорим та інноваційним
У Іпотечному центрі Держмолодьжитла встановлено термінал «Електронна черга». Він призначений для створення максимальної зручності та прозорості як для клієнта, так і для працівників Фонду та дає змогу оптимізувати прийом громадян.
Починаючи з 16 січня за допомогою терміналу людина матиме змогу самостійно записатися як на отримання консультації фахівця Іпотечного центру, так і для подання документів на участь у програмі «Доступне житло». Щоб отримати послугу, відвідувач обирає на сенсорному терміналі відповідний пункт меню, вводить своє прізвище і отримує талон з номером черги. Відповідно зникне потреба в ручному записі. Причому записатися можна не лише «сьогодні на завтра», але й обрати вільні дату і час, зручні для відвідувача.
– Запровадження електронної черги – важливий крок до підвищення прозорості роботи Держмолодьжитла, – зазначив голова правління установи Сергій Комнатний. – Ми усуваємо навіть теоретичну можливість маніпуляцій з порядком доступу відвідувачів, а також виключаємо корупційні ризики в процесі подання документів.
Нагадаємо, з 16 січня всі регіональні управління Держмолодьжитла та Іпотечний центр поновлюють прийом пакетів документів від громадян, які бажають взяти участь у програмі надання державної підтримки для будівництва (придбання) доступного житла.
Приймання документів було тимчасово призупинено з 21 грудня 2017 року – з метою належного опрацювання та інвентаризації прийнятих заяв і документів від кандидатів на отримання державної підтримки.